Yaklaşan Gururam Metro Projesine sorunsuz erişim sağlamak için Gururam Metro Rail Ltd. (GMRL) iyileştirilmesi gereken 335.52 km yol, iz ve bitişik alanları tespit etti. Girişim, günlük taşıtlara fayda sağlayan metro koridoru çevresindeki erişilebilirliği ve motorsuz taşımayı (NMT) geliştirmeyi amaçlamaktadır.
Sokaklar, yolun iyileştirilmesi, Yeşil Bölgelerin ve Schwalien'in gelişimi, yaya yolu, bisiklet yolu, servis sokakları ve sızma siperleri de dahil olmak üzere altyapının geliştirilmesi için belirlendi.
GMRL, şehirdeki çeşitli vatandaşlar ajanslarına yazdı ve U -Bahn istasyonlarına kolay erişim sağlamak için bu sokakları geliştirmelerini istedi. “Basit bir metro bağlantısı için yürüme ve multimodal entegrasyonu teşvik etmek için iyileştirme için bitişik sokakları dikkate almanız isteniyor. İyileştirme için 332,5 km'lik bir sokak uzunluğuna öncelik verildi ”dedi.
Yüksek bir GMDA memuru, ilerleme sorulduğunda GMRL ile işbirliğini doğruladı. “Metro projesinin geliştirilmesi için belirlenen tüm çalışmalar bir öncelikle devralındı” dedi.
GMRL yetkililerine göre, yükseltmeler için tanımlanan yollar arasında U -Bahn projesi boyunca Millennium City'nin U -bahn istasyonu gibi Subhash Chowk'a, Subhash Chowk'a Kahraman Honda Chowk, Basai Yolu, Sektör 9 Yol, Tren İstasyonu Palam Vihar ve Sushil Aime Marg siber merkeze.
Yetkililer, bu sokakların özel bir ajans tarafından yürütülen bir anketle tanımlandığını söyledi. Ajans, iyileştirmeler gerektiren RRTS oryantasyonu (bölgesel hızlı geçiş sistemi) boyunca önemli izleri ve istasyonları analiz etti.
Yetkililer, sokakların yolun iyileştirilmesi, yeşil bölgelerin ve kırlangıçların geliştirilmesi, yaya yolu, bisiklet yolu, servis yolları ve sızma siperleri de dahil olmak üzere altyapı gelişimi için tespit edildiğini söyledi. Amaç, insanların metro istasyonlarına gitmelerini sağlamak ve metro istasyonlarına erişmek için motorlanmamış nakliyeyi kullanmalarını sağlamaktır.
Anket detaylarına göre, 335.52 km yollar birkaç ajansın sorumluluğuna altındadır. Böyle bir caddeden yaklaşık 80.19 km, MCG'nin 182.27 km altında, HSIIDC'nin 17.07 km altında, NHAI altında 23.34 km ve PWD B & R altında 11.57 km. 3,40 km (%1) özel sömürgeciler altında ve ECO -Wegen/Bundhs altında, özellikle MCG ile 16.69 km'dir.
Bu sokakları belirledikten sonra, GMRL resmi olarak tüm ilgili vatandaşlık ajanslarından U -Bahn oryantasyonu boyunca yasa için açık yönergeler (satır) oluşturmasını istedi. Şefin mektubu, “U -Bahn'ın basit bağlantısı için hareketi ve multimodal entegrasyonu teşvik etmek için iyileştirme için bitişik yolları dikkate almanız istenecek: 332.5 km'lik bir sokak uzunluğu iyileştirme için öncelik verildi” diyor şefin mektubu Mimar GMRL.
Sokaklar, yolun iyileştirilmesi, Yeşil Bölgelerin ve Schwalien'in gelişimi, yaya yolu, bisiklet yolu, servis sokakları ve sızma siperleri de dahil olmak üzere altyapının geliştirilmesi için belirlendi.
GMRL, şehirdeki çeşitli vatandaşlar ajanslarına yazdı ve U -Bahn istasyonlarına kolay erişim sağlamak için bu sokakları geliştirmelerini istedi. “Basit bir metro bağlantısı için yürüme ve multimodal entegrasyonu teşvik etmek için iyileştirme için bitişik sokakları dikkate almanız isteniyor. İyileştirme için 332,5 km'lik bir sokak uzunluğuna öncelik verildi ”dedi.
Yüksek bir GMDA memuru, ilerleme sorulduğunda GMRL ile işbirliğini doğruladı. “Metro projesinin geliştirilmesi için belirlenen tüm çalışmalar bir öncelikle devralındı” dedi.
GMRL yetkililerine göre, yükseltmeler için tanımlanan yollar arasında U -Bahn projesi boyunca Millennium City'nin U -bahn istasyonu gibi Subhash Chowk'a, Subhash Chowk'a Kahraman Honda Chowk, Basai Yolu, Sektör 9 Yol, Tren İstasyonu Palam Vihar ve Sushil Aime Marg siber merkeze.
Yetkililer, bu sokakların özel bir ajans tarafından yürütülen bir anketle tanımlandığını söyledi. Ajans, iyileştirmeler gerektiren RRTS oryantasyonu (bölgesel hızlı geçiş sistemi) boyunca önemli izleri ve istasyonları analiz etti.
Yetkililer, sokakların yolun iyileştirilmesi, yeşil bölgelerin ve kırlangıçların geliştirilmesi, yaya yolu, bisiklet yolu, servis yolları ve sızma siperleri de dahil olmak üzere altyapı gelişimi için tespit edildiğini söyledi. Amaç, insanların metro istasyonlarına gitmelerini sağlamak ve metro istasyonlarına erişmek için motorlanmamış nakliyeyi kullanmalarını sağlamaktır.
Anket detaylarına göre, 335.52 km yollar birkaç ajansın sorumluluğuna altındadır. Böyle bir caddeden yaklaşık 80.19 km, MCG'nin 182.27 km altında, HSIIDC'nin 17.07 km altında, NHAI altında 23.34 km ve PWD B & R altında 11.57 km. 3,40 km (%1) özel sömürgeciler altında ve ECO -Wegen/Bundhs altında, özellikle MCG ile 16.69 km'dir.
Bu sokakları belirledikten sonra, GMRL resmi olarak tüm ilgili vatandaşlık ajanslarından U -Bahn oryantasyonu boyunca yasa için açık yönergeler (satır) oluşturmasını istedi. Şefin mektubu, “U -Bahn'ın basit bağlantısı için hareketi ve multimodal entegrasyonu teşvik etmek için iyileştirme için bitişik yolları dikkate almanız istenecek: 332.5 km'lik bir sokak uzunluğu iyileştirme için öncelik verildi” diyor şefin mektubu Mimar GMRL.