GMDA şehirdeki iki önemli kavşakta üst geçit yapılmasını öneriyor

gulay

New member
Gurugram Büyükşehir Kalkınma Otoritesi (GMDA), bir proje için ayrıntılı bir rapor hazırladı. ₹Yetkililer Perşembe günü yaptığı açıklamada, trafik sıkışıklığının üstesinden gelmek için Sektör 86'daki Dadi Sati Chowk ve Sektör 51'deki Ambedkar Chowk'ta üst geçitler inşa etmeyi amaçlayan 110 crore'lik projeyi söyledi. Yetkililer, GMDA'nın bu önerileri Haryana Başbakanı Nayab Singh Saini başkanlığında yapılacak bir toplantıda sunacağını söyledi. Üst düzey bir GMDA yetkilisi, yolcular tarafından Manesar'dan Pataudi'ye ulaşmak ve Dwarka Ekspres Yolu üzerinden 84 ila 95. Sektörlere ulaşmak için kullanılan Sektör 86'daki Dadi Sati Chowk'un, tıkanıklığa eğilimli bir bölge olduğunu ve henüz onaylanmamış bir transfer projesinden yararlanacağını söyledi. .


Dadi Sati Chowk, GMDA'nın üst geçit önerdiği Sektör 86'da. (HT FOTOĞRAF)

“Dadi Sati Chowk'taki üst geçit yaklaşık 800 metre uzunluğunda olacak ve inşaat maliyeti Rs olacak ₹59 crore. Üst düzey bir GMDA yetkilisi, “Ayrıca her iki tarafta da ikişer şerit olacak ve sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren iki yıllık bir inşaat süresi hedefliyoruz” dedi.

Artık kriketteki en sevdiğiniz maçı izleyebilirsiniz. Her zaman ve her yerde. Nasıl olduğunu öğrenin

Yetkili, Sektör 51'deki Artemis Hastanesi yakınındaki Ambedkar Chowk'taki üst geçidin yaklaşık 700 metre uzunluğunda olacağını ve maliyetinin yüksek olacağını ekledi. ₹52 Crore. “Dadi Sati Chowk üst geçidine benzer şekilde, teklif edilmeyen projeyi sözleşmenin verildiği tarihten itibaren iki yıl içinde tamamlamayı hedefliyoruz” dedi.

Bu arada bölge sakinleri, Dadi Sati Chowk'ta üst geçit inşa etme önerisini memnuniyetle karşıladılar ancak 86 ila 89. sektörlerin erişilebilirliğini etkileyen trafik sıkışıklığının giderilmesi için acil önlemler talep ettiler. “Şu anda Dadi Sati Chowk'ta, Kherki Daula'da geçiş ücretinden kaçınmak için bu yolu kullanan ticari araçlar da dahil olmak üzere, büyük miktarda trafik Manesar'dan geliyor. Yetkililerden bu caddeye trafik ışığı yerleştirmesini ve ayrıca büyük kamyonları sınırlamak için yükseklik bariyerleri koymasını istiyoruz. Üst geçidin inşası en az iki yıl sürecek, dolayısıyla bu çözümler kısa vadede durumu kolaylaştıracak” dedi Birleşik Yeni Gurugram Derneği başkanı Pravin Malik.

Bir GMDA yetkilisine göre, trafik sıkışıklığını önlemek için Bakhtawar Chowk'ta bir alt geçit inşa edilmesi de planlanıyor. Ancak önerilen Gurugram Metrosu'nun sütunları aynı yere inşa edileceği için plan askıya alındı. İsminin açıklanmasını istemeyen başka bir yetkili, “Bu projeye başlamadan önce metro tasarımının hazır olması gerekiyor” dedi.