Chennai'den Delhi'ye giden bir uçuşta bulunan bir Gurgaon yolcusu, Ağustos ayında bir Indigo uçuşundan indikten sonra yaşadığı “üzücü” deneyimi anlattı. Ratnendu Ray, yaşadığı sıkıntıyı bir dizi paylaşımında anlattı ve uçaktan inerken bileğini nasıl kırdığını anlatırken diğerlerini de uyardı.
Ratnendu Ray, ameliyat gerektiren gözle görülür şekilde yerinden çıkmış bir kemiği gösteren şişmiş bacağının bir resmini paylaştı. (X/@ratnenduray)
“14 Ağustos sabahı erken saatlerde Chennai'den Indigo uçağıyla Delhi'nin T2 uçağına indim. Gelenekleri olduğu gibi hava yoluyla ulaşım yoktu ve bunun yerine herkesten rampalardan inmesini istediler” dedi.
O gün yağmur yağdığını, rampa yolcularının nemli ve karanlık olduğunu söyledi. “Rampanın yarısında sağ ayağım aniden rampanın ıslak noktasında kaydı” dedi.
Ray bileğini burktu ve rampaya düştü. Ayak bileğinin “kırıldığını veya yerinden çıktığını” hemen anladığını ekledi. “Ayak tamamen bükülmüştü ve ağrı kesinlikle dayanılmazdı. Başka bir yolcu da inmeme yardım etti. Bu benim havaalanındaki ayağım” dedi ve gözle görülür bir şekilde çıkık kemiği gösteren şişmiş bacağının bir fotoğrafını paylaştı.
Buradaki yazıya göz atın:
“Ben aptalım herhalde.”
Indigo çalışanlarının kendisini tekerlekli sandalyeye bağlayarak terminaldeki kliniğe götürdüğünü söyledi. “Aslında ayak bileği kırıldı” dedi.
AirSewa portalına şikayette bulunduğunu ve Indigo'dan yanıt aldığını söyledi. “Bu, Indigo'nun tepkisiyle yaralanmamı daha da kötüleştirmeye karar verdiği yer burası” dedi ve havayolunun kendisine temelde “rampanın ıslak olmadığını, bu da kaymama neden olabilir – bu da bunu telafi edeceğim anlamına geliyor” dediğini ekledi. ” ve “O gün kimse düşmediği için rampalardan aşağı yürüyemeyen bir aptal olmalıyım.”
Ray, ameliyatının ve hastanede kalışının kendisine “bir ton” maliyete mal olmasına rağmen havayolunun tazminat teklif etmeyi reddettiğini söyledi. “Ağustos ortasından bu yana yürüyemiyorum ve tam iyileşme en az bir yılı bulabilir. Artık sağ ayak bileğimde bir plak ve birkaç vida var, hareket kabiliyetim kısıtlı olduğu için yürüteç kullanıyorum, iki çirkin ameliyat yaram var ve fizik tedavi rutinim” dedi.
Gurgaon sakini, diğer yolcuların kaygan rampalar nedeniyle yaralandığına dair kanıtlar bulduğunu iddia etti ve havayolu şirketini hava köprülerinden kaynaklanan maliyetlerden kaçınmak için bunları kullanmakla suçladı. “Bu yüzden lütfen İndigo rampalarında daha dikkatli olun ve rampanın yüzeyine bazı ışıklar koymaları, lastik paspasları kaldırmaları ve uçan köprülerden kaçınmaları için dua edin” dedi.
Indigo yolcuya tepki gösterdi
Havayolu, rampanın “kuru ve mükemmel durumda” olduğunu ve herhangi bir sorun bildirilmeden çok sayıda başka yolcu tarafından kullanıldığını söyleyerek Ray'in iddialarını reddetti.
(Ayrıca Okuyun: Hintli Amerikalı aile, United yolcusu tarafından ırkçı hakarete uğradı: İzle)
“Müşterimizin geçen Ağustos ayındaki seyahati sırasında yaşadığı rahatsızlıktan derin üzüntü duyuyoruz. Yer personelimiz anında destek sağladı ve müşteriye tıbbi bakım konusunda yardımcı oldu. Buna rağmen bir iyi niyet göstergesi olarak kısa bir süre sonra uçak biletinin tamamının iadesini gerçekleştirdik.” Indigo yaptığı açıklamada “Olay müşteri tarafından hızlı bir şekilde kabul edildi.” dedi.
Ratnendu Ray, ameliyat gerektiren gözle görülür şekilde yerinden çıkmış bir kemiği gösteren şişmiş bacağının bir resmini paylaştı. (X/@ratnenduray)
“14 Ağustos sabahı erken saatlerde Chennai'den Indigo uçağıyla Delhi'nin T2 uçağına indim. Gelenekleri olduğu gibi hava yoluyla ulaşım yoktu ve bunun yerine herkesten rampalardan inmesini istediler” dedi.
O gün yağmur yağdığını, rampa yolcularının nemli ve karanlık olduğunu söyledi. “Rampanın yarısında sağ ayağım aniden rampanın ıslak noktasında kaydı” dedi.
Ray bileğini burktu ve rampaya düştü. Ayak bileğinin “kırıldığını veya yerinden çıktığını” hemen anladığını ekledi. “Ayak tamamen bükülmüştü ve ağrı kesinlikle dayanılmazdı. Başka bir yolcu da inmeme yardım etti. Bu benim havaalanındaki ayağım” dedi ve gözle görülür bir şekilde çıkık kemiği gösteren şişmiş bacağının bir fotoğrafını paylaştı.
Buradaki yazıya göz atın:
“Ben aptalım herhalde.”
Indigo çalışanlarının kendisini tekerlekli sandalyeye bağlayarak terminaldeki kliniğe götürdüğünü söyledi. “Aslında ayak bileği kırıldı” dedi.
AirSewa portalına şikayette bulunduğunu ve Indigo'dan yanıt aldığını söyledi. “Bu, Indigo'nun tepkisiyle yaralanmamı daha da kötüleştirmeye karar verdiği yer burası” dedi ve havayolunun kendisine temelde “rampanın ıslak olmadığını, bu da kaymama neden olabilir – bu da bunu telafi edeceğim anlamına geliyor” dediğini ekledi. ” ve “O gün kimse düşmediği için rampalardan aşağı yürüyemeyen bir aptal olmalıyım.”
Ray, ameliyatının ve hastanede kalışının kendisine “bir ton” maliyete mal olmasına rağmen havayolunun tazminat teklif etmeyi reddettiğini söyledi. “Ağustos ortasından bu yana yürüyemiyorum ve tam iyileşme en az bir yılı bulabilir. Artık sağ ayak bileğimde bir plak ve birkaç vida var, hareket kabiliyetim kısıtlı olduğu için yürüteç kullanıyorum, iki çirkin ameliyat yaram var ve fizik tedavi rutinim” dedi.
Gurgaon sakini, diğer yolcuların kaygan rampalar nedeniyle yaralandığına dair kanıtlar bulduğunu iddia etti ve havayolu şirketini hava köprülerinden kaynaklanan maliyetlerden kaçınmak için bunları kullanmakla suçladı. “Bu yüzden lütfen İndigo rampalarında daha dikkatli olun ve rampanın yüzeyine bazı ışıklar koymaları, lastik paspasları kaldırmaları ve uçan köprülerden kaçınmaları için dua edin” dedi.
Indigo yolcuya tepki gösterdi
Havayolu, rampanın “kuru ve mükemmel durumda” olduğunu ve herhangi bir sorun bildirilmeden çok sayıda başka yolcu tarafından kullanıldığını söyleyerek Ray'in iddialarını reddetti.
(Ayrıca Okuyun: Hintli Amerikalı aile, United yolcusu tarafından ırkçı hakarete uğradı: İzle)
“Müşterimizin geçen Ağustos ayındaki seyahati sırasında yaşadığı rahatsızlıktan derin üzüntü duyuyoruz. Yer personelimiz anında destek sağladı ve müşteriye tıbbi bakım konusunda yardımcı oldu. Buna rağmen bir iyi niyet göstergesi olarak kısa bir süre sonra uçak biletinin tamamının iadesini gerçekleştirdik.” Indigo yaptığı açıklamada “Olay müşteri tarafından hızlı bir şekilde kabul edildi.” dedi.