Khattar, Haryana'nın enerji yolculuğuyla ilgili kitabı yayınladı

gulay

New member
Birlik Enerji Bakanı Manohar Lal Khattar, 2014 yılında Haryana'daki yalnızca 105 köyde 24 saat elektrik temininin ödenmemiş faturaları aştığını söyledi. ₹7.000 Crore, ancak Başbakan olarak görev yaptığı süre boyunca, Ujjwal Discom Güvencesi Yojana (Uday) planı aracılığıyla durumu iyileştirmek için büyük reformlar yapıldı.


Etkinlikte Birlik Enerji Bakanı Manohar Lal Khattar. (HT fotoğrafı)

Khattar bu açıklamayı Çarşamba günü kitabın lansmanında yaptı. Başarı için tasarlandıHaryana Polis Genel Müdürü Shatrujeet Kapur tarafından Delhi'deki Yeni Maharashtra Sadan'da yazılmıştır.

Haryana DGP olarak atanmadan önce Kapur, Haryana enerji kuruluşları Dakshin Haryana Bijli Vitran Nigam (DHBVN) ve Uttar Haryana Bijli Vitran Nigam'ın (UHBVN) Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü (CMD) olarak görev yaptı. Kitabı, elektrik hizmetlerinin önemli kayıplardan kârlılığa dönüşümünü anlatıyor.

Khattar etkinlikte, halka açık toplantılar ve zamanında ödemeleri teşvik eden fatura ödeme sistemi sayesinde Haryana'daki 5.800'den fazla köyün artık sürekli elektrik tedarikinden yararlandığını söyledi. Kapur'un liderliğinde enerji kuruluşlarının önemli karlar elde ettiğini, kayıpları azalttığını ve tarımsal sübvansiyonları azalttığını söyledi. ₹7.600 Crore'den az ₹6.000 Crore.

Övmek Başarı için tasarlandı Haryana'nın enerji sektöründeki reformlara ilişkin ayrıntılı açıklaması nedeniyle Khattar, merkezi şirketlere ve eğitim kurumlarına bu kitabı incelemelerini tavsiye etti ve kitabın daha geniş bir kitleye ulaşması için diğer dillere çevrilmesini önerdi.

Kapur da Khattar'ın liderliğini kabul etti ve performansa dayalı transfer politikası ve güç hırsızlığını engellemek için yeni bir SOP gibi girişimlerin altını çizdi.

Başarı için tasarlandı DHBVN ve UHBVN'nin kârlı şirketler haline gelmesine yol açan dönüştürücü yolculuğa bakıyor. Bu kitapta Kapur, her iki enerji kuruluşunun CMD'si olarak görevi devraldığında karşılaştığı zorlukları anlatıyor: yaygın güç hırsızlığı, teknik kayıplar, idari darboğazlar ve neredeyse iflas.

Ayrıca veriye dayalı karar vermenin, sağlam izleme sistemlerinin uygulanmasının ve çalışan motivasyonu ile müşteri katılımının hayati rolünün önemini vurgulayarak problem çözme konusundaki görüşünü de paylaşıyor.

Ayrıca çözümlerinin etkinliğini vurgulamak için gerçek dünyadan örnekler ve ölçülebilir sonuçlar sunuyor.